Træningstyper

TRÆNINGS TYPER:

Nye Motionister er for nye medlemmer og for dem der ønsker en ny start efter vinterens mørke.

Distancen vil være omkring 30-40 KM

Farten vil ligge fra 20 -25 km/t i gennemsnit.

Træner/kaptajn vil være ansvarlig for instruktion af klubbens ”kører regler” som alle nye medlemmer har fået tilsendt. Når Træner/Kaptajn mener at rytter er klar til næste skridt sendes rytter videre til motions hold.

Træner/kaptajn: Minimum 1 person (ved mere end 7 deltagere udnævnes en løjtnant)

Træningsdage: Tirsdage

Motionshold for entusiastiske cykel motionister, der ønsker en cykeltur i et tempo alle kan følge med i, med indlagte øvelser/intervaller

Distancen . 40 – 60 km, søndage lidt længere (med indlagte kaffe/snack stop)

Farten vil ligge under 30 km/t i gennemsnit

Træningsdage: Tirsdag & Søndag

Super Motionisthold for entusiastiske cykel motionister, der ønsker en cykeltur i udfordrende tempo, med indlagte øvelser/intervaller

Distancen 50 – 80 km, søndage lidt længere (med indlagte kaffe/snack stop)

Farten vil normalt ligge over 30 km/t i gennemsnit

Træner/kaptajn: Minimum 1 person (kan i specielle tilfælde undlades) (ved mere end 7 deltagere udnævnes en løjtnant)

Træningsdage: Tirsdag, Torsdag & Søndag

Træninger og evt. ændringer vil opdateres i kalender på holdsport.